Har handlat nya skor....


Och det blev de här=D Fast mina har silvrig uppånervänt v eller vad man ska kalla det;) Jag köpte dem på sportsgear, världens bästa sport butik! Dom är jätte sköna, och lätta. Men de ser ganska klumpiga ut, haha, här kmr klumpedunsen=P Men jag gillar dom jätt mkt!
Imorgon ska jag åka och kolla på kompisgänget när de spelar match i salem, mot salem, haha, ganska lätt att räckna ut=) Mamma ska ta med mina match kläder om det skulle vara så att någon inte dyker upp, för de är bara nio;) Men nu måste jag gå och lägga mig, ska typ upp åtta imorgon=)
God natt=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0