Mario Bros+ Bratz+ träning=D

Det är så min dag sett ut haha=D Jag stälde klockan på halv tio imorse och va väl hos Jessica vid typ kvart i elva lr nåt, sen där har jag spelat mycket Mario Bros ett nitendo spel för er som inte visste;) Hennes syrras, sen så började vi "leka" med Bratz (med hennes syrra) och lysna på Bamses hits haha=P Vi lekte igentligen inte utan klädde på alla bratz kläder och sen sorterade vi alla kläder och saker mm=) Shiit vad länge sen det va men lekte med Bratz och spelade nitendo haha men det va kul att locka fram barnet i sig och mitt liger inte spec långt nere=P

Sen var det som vanligt dags för träning=D Det gick väl sådär... Mina skott och passningar satt precis där de skulle men mitt försvarsspel var inte så bra.... Och intevallerna ute sen var ren katastrof om man frågar mig men ändå så låg jag som två hela tiden och hon som låg etta är ju ett underbarn! Hon är grymt bra på allt så hon förtjänar förstaplatsen! (Du vet vem du är;)) Mina ben va jäääätte sega, asså jag ville springa snabbare men de va som om de drog mig bakåt på något konstigt set....
Men nu ska jag ladda upp lite bilder som kommer snart i ett annat inlägg=) 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0