Söndag 25 april

Idag har det varit en lååång dag, jag gick upp vid tjugo över sex för att jag skulle vara tio över sju i nyboda då vi hade turnering med 01:orna, som tur va den bara på förmiddagen för mer hade jag inte orkat. Det gick bra fast vi förlorade allt, haha, fast mitt lag spelade ändå väldigt bra;P

Sen när jag kom hem så va det gårdstädning och sen var det bara att göra sig i ordning och åka och fira min faster:) Så resten av kvällen ska jag bada och sticka, sen måste jag lära mig allt jag ska säga på min engelska redovisning till på tis, fast jag kan det typ redan. Jag kan inte få bort den kursiva stilen...... 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0