Språkresa

Just nu sitter jag och kollar lite på språkresor=D Jag vill åka till Bournemouth i England=) Det är den varmaste delen av england med grymt klimat!! Jag kmr i så fall få bo i värdefamilj och jag kommer gå en kurs som heter Classic i så fall vilket innebär att jag bara kommer gå i skolan med svenskar, vill väl igentligen gå internationall kurs men de resorna är fel datum för mig... Jag kommer få betala detta själv och det går upp mot tjugo tusen plus fickpengar:S Men det är det nog värt tror jag!!! Ska bara kolla med pappa att han också går med på det och så=) Jag kommer åka med sts och kommer vara borta i tre veckor, sååå skönt!!!!!!!!!!!!!!!=D 

Kommentarer
Postat av: Odintirill

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:27:32
URL: http://odintirill.bloglyric.com
Postat av: Odintirill

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:27:34
URL: http://odintirill.bloglyric.com

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0