John Bauer

Idag började jag som sagt skolan:D Måste säga att det var väldigt kul, kanske inte att gå till skolan, men att träffa nytt folk och få vara i en annan skola va kul:D Min klass e helt ok, när jag tänker på det nu några timmar efter så tror jag vi kan bli en jävligt taight klass:D

Hinner inte skriva så mkt mer nu, måste gå o lägga mig, ska ta en buss som går tjugo över sju imorgon!!! SUCK (kommer göra det alla tre åren). Men berättar mer imorgon om skolan och mitt schema mm:)

Annars idag har jag trännat mina 01 vilket gick bra och så har jag trännat ca en timme:D Jag o plast syrran körde bålstyrka på baksidan då jag inte får gyma fören jag fått mitt nya gympogram:p

men hörs snart igenxD


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0