Tills döden skiljer oss åt

Det e en sak jag gått och tänkt på hela dagen, tänk om jag o Hanna tappar kontakten nu när vi börjar olika skolor!!!!! Även fast vi bor nära varandra och går i skolan nära varandra så kanske vi aldrig har tid att träffas:( Fast idag bestämde vi att va ska vara vänner tills DÖDEN SKILJER OSS ÅT, men tänk om det inte blir så!!! Asså då vet jag inte vad jag ska göra! För jag klarar inte ett liv utan hanna, vem ska jag då prata med om allt när jag behöver prata ut och vem ska jag skratta med tills tårarna rinner??? HANNA DU FÅR ALDRIG LÄMNA MIG!!!!!

Det här är en text som jag skrev till Hanna förut och hennes svar, jag känner att jag vill lägga in det på bloggen som ett bevis på att vi ALDRIG KOMMER SLUTA VARA VÄNNER!!

Min komentar:
Hanna- nu när jag satt o läste din blogg så satt jag o kolla på "vår" header och då började jag tänka på hur mkt jag faktist behöver dig! Asså just nu kan jag inte tänka mig ett liv utan dig! Vem ska jag då dela alla hemligheter och skvaller med? Och vem ska jag då få alla skrattattacker med? Jag kan inte ens förklara hur mkt jag gillar att va med dig, hoppas inte att du tar det här fel och tror att jag e kär i dig, eller blir rädd för att jag ska bli beroende av dig men jag kände mig bara tvungen att berätta vilken bra kompis, man skulle kunna säga bästis DU är!!!!! pussar! LOVE<33

Hannas svar:
När jag läste den här kommentaren blev jag alldeles tårögd! Jag förstår PRECIS hur du menar Emelie eftersom jag tycker EXAKT samma sak om dig!
 Du förstår inte hur mycket du betyder för mig och ja, man kan verkligen berätta allt för dig. Du är precis en sån där vän som man bara får en gång i livet. Och jag hade jäkligt tur som hittade dig. Hoppas att vår vänskap kommer hålla länge till! En sann vän, det är precis vad du är! ♥ 

Hoppas det e ok med dig hanna att jag lägger ut detta, säg till annars så tar jag bort det!
Men som sagt, detta är ett bevis för mig att vi altid kommer vara VÄNNER!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0