Typ sjuk

Idag har jag varit typ sjuk, asså jag vaknade med värsta magvärken och illamående vid typ sex, sen så låg jag vaken till halv åtta då jag tog en alvedon o lyckades somna, sen vaknade jag vid nio då min klocka ringde och kom inte upp ur sängen för jag mådde så illa så jag bestämde mig för att skita i träningen och somnade om. Sen vid tolv vaknade jag o va lite piggare, illamåendet va borta men magonten va kvar (och är fortfarande) men jag bestämde mig för att gå upp och åka o kolla på vår andra träning, sen mådde jag tillräkligt bra för att träna mina 01, men jag fick inte spela matchen mot ledarna för min tränare tyckte att det va viktigt att jag va frisk inför Kortedala cup nästa helg och sen va jag med på tre stafetter:) Så idag har det tyvärr inte blivit nån träning för mig:( Men nu ska jag sova för jag ska som vanligt upp 6 imorgon, börjar med vanliga schemat imorgon, ska ha spec idrott som första lektion:D:D

Buenas noche everybody xD 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0