Vad gör vi- nu kör vi!

Den här helgen e det träningsläger:D igår hade vi mixturnering där lagen består av spelare från 01 upp till 94:or, det va kul haha:p sen hade vi fotografering.

Sen idag har jag tränat mina 01:or från 9- 10.30 och sen tränat själv från 10.30- 12.00 och sen ett till pass mellan 13.30- 15.00:D Så nu e jag grymt trött!!!! Och jag har grymt ont!!! Skulle vilja ha en rullstol nu så jag slapp gå:s haha:p

Ikväll blire att va med underbaraste magneten för hon har kräftskiva:-D
Btw, jag kom med i truppen till Kortedala cup som spelas nästa helg i gbg:D:D Det e typ en Elit cup så jag e jätte
glad att jag får följa med!!! xD
 
En bild från Lundaspelen förra året:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0