Fan vad bra Sverige!

Har precis kollat på sverige - norge i Em för damer:D Sverige slår Norge med 5 bollar! Det trode ingen det kan jag lova. Norge är VM mästare bla. Vi hade lite tur för 3 av Norges spelare har blivit sjuka, därbland världens bästa mitt sexa men det är inte på grund av det vii vinner utan för att Sverige va as grymma!:D Inte de sista fem kanske, då va det lite slarv. Men som tur är inte bara från sverige;)

Jag måste säga att jag tkr Tina flognman, Linnea torstensen och Gulldén va dom bästa den här matchen. Och sen deras målvakt Grubbström, hon va grym!
  
 Cecilia Grubbström i IK Sävehof-Skövde HF 24-28
Bilderna är tagna från google;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0