Glömt skriva

Jag kom på att jag glömt och skriva vad jag gjorde det senaste dagarna;) Så här kmr en liten sammanfattning;)

Söndag:
Va med alla tjejer i familjen i Nacka forum på mellandagsrean o det va kaos! Vi spänderade en timme på H&M, typ 5 minuter på DNA och sen en timme på New yorker:D Fick med mig ganska mkt hem:D trosor, bh, en liten väska och 3 koftor:) Sen på kvällen kom hela släkten från strömsholm och åt här och så spelade vi wii, ruuuligt va det!xD

Måndag:
Igår så tog jag o syrran med hunden o så gick vi till mammas jobb o lämnade henne där, sen så gick vi o åt med mamma o hennes koleger ch sen shoppade vi lite på H&M och Kicks och för min del blev det trosor o en bh och en ny ögonskugga:D Sen på kvällen va det bio med Hanna:) Vi såg Narnia i 3D, Den va grymt bra! Helt klart den bästa av de tre filmerna! Orkar inte förklara vad filmen handlade om för jag tror att alla vet vad Narnia handlar om;)   

Idag:
Idag ska jag om typ 30 min ta med mig Ayla ut o så ska vi ut o springa i typ 45 min och sen ska jag köra bål styrka:D Så skönt att sätta igång med träningen igen! Sen får vi se vad som händer efter det:)
Bild från i sommras;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0