Grillning+utvecklingssamtal+match

Idag så hade vi idrott innan lunch:D Vi GICK till vinterviken i BROMMA! där vi grillade korv, gjorde varm saft i egna stormkök och typ bara va där haha:p inte så jätte mysigt direkt, lite kallt men kul ändå:p Sen va det mentorstid o förberedelser för julmarkanden imorgon;) det är en grej vi har i skolan som jag skriver mer om imorgon:D Men är det någon som vill komma så kom till John Bauer Liljeholmen och klassrum Greven o ta med er 20- lappar! Sen va det utvecklingssamtal och det gick toppen (Y) haha xD Nej men fick höra samma sak som jag hört sen jag va liten;)

Idag va det även match mot Skånela:D Det va en flyttad match från i helgen då det va JSM. Jag spelade inte så då skulle man samlas för att gå ut o springa ist men det va bara jag o en till som kom:/ Men vi hade det "kul" ändå, om man nu kan kalla det kul att springa:p Vi sprang typ 6 km, lite mer o kom in på 30:50, 50 sekunder för mkt! Vi bestämde oss för att komma in på max 30 min men det är jobbigt att springa på is o snö haha;) Aja, nu ska jag plocka bland mina kläder lite o sen hoppa i säng:D Har sovmorgon till 9 imorgon! NIIIIIIIICE!:D
haha gammal bild från typ vintern 2008 tror jag:p

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0