Handboll+Matte+Städ+Snö

Det är det jag har hunnit med idag:D Imorse drog jag in till söder och mötte Emma, en tjej från skolan (vi tränar handboll tsm i skolan). Vi gick och såg på Hammarbys junior herrar när de spelade USM i deras hemmahall Eriksdalshallen:D Det va inte en sådan jätte spänande match o tyvärr så förlorade dom:( Men det va kul att se hur vår tränare i skolan reagerade och coachade ett riktigt lag:D

Sen så blev det matte när jag kom hem, hade ungifär 25-30 tal som ska vara klara till på tisdag, har studiedag imorgon så därför fick vi "läxa". är inte riktigt klar än, har ungifär 10 tal kvar men alla är så där långa o kluriga så det e lite jobbigt haha xD
När jag behövde en paus i pluggandet städade jag stora badrummet som jag skulle ha städat för länge, länge sen:p Men bättre sent än aldrig eller hur!:p
Sen blev det en långpromis med Ayla runt barnsjön:D Hade med mig bollslungan och passade på att stanna till vid brukshundsklubben för att köra lite på lydnatshindret för att tränna upp hennes smidighet;) Skulle slunga iväg bollen när vi va klara, kastade för snett så bollen hamnade mitt ute på ängen bland all snö, SUCK! Så det blev att leta i 20 minuter UTAN resultata!!! JOBBIGT!!

När jag kom hem så åt jag, sen va det matte igen och sen så kollade vi på Beck, det tysta skriket eller vilken det va o nu är det säng för imorgon blir det stan med Hanna:D

Hörs!

Bild från förra vintern, har inte hunnit fotta nåt denna vintern men det kommer:D!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0