Happy!

Idag har varit en väldigt bra dag för mig:D Löpningen o bålstabiliteten gick jätte bra:D Brukar inte kunna ta ut mig ordentligt när jag är ute och löper själv men idag gjorde jag det:D Sen när mamma kom hem från jobbet åkte vi o shoppade lite mer kläder i centrum:p På paris nytt, är nog första gången i mitt liv jag har shoppat där haha:p ingen butik jag brukar gå in i. Men de ska flytta o säljer därför ut allt de har till värsta bra priserna!:D Köpte silkeskalsonger (sover i dom;)) och trosor:D Mamma ska dit o handla mer till sig själv imorgon o ska köpa fler trosor till mig:D<3 
Nu är det Law and order som visas på TV så där bänkar jag mig xD
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0