Studiedag igen!

Idag har jag studiedag:D igen! Jag har typ det hela tiden känns det som o det e skönt! Skolan håller på att göras om lite så därför måste det vara massa möten o så o då får vi vara lediga:D fast idag så hade jag massa matte att göra men det mesta gjorde jag igår o så ska jag göra resten ikväll:)

Om typ en timme ska jag ta bussen till gullmars där jag ska möta Hanna och så ska vi åka o kolla på julklappar:D Sen är det 01 träning och efter det är det gym:D

Uppdatering: skulle ha lagt in detta inlägg i måndags men det har tydligen blivit cp igen... så lägger in det nu.

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0