Alby med Hanna

Idag hade jag match mot Tumba (Den gick grymt pra prestationsmässigt emn inte resultatmässigt), samling halv åtta så jag han förja med Hanna till Alby=D Vi gick först hem till mig så jag kunde ta på mig varmare kläder och hämta kameran. Vi passade på att göra lite varm choklad och några smörgåsar som vi tog med oss också=D Det var både gott och mysigt att äta ute i snön=P

Tyvär är klockan så mkt så jag hinner inte ladda upp bilderna som jag tog nu, dem får ni imorgon men här är två gamla bilder på Hanna och Zawilca och en från ryttarstadion i sommras=)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0