Dålig uppdatering...

Men det är inte bara mitt fel, blogg. se har inte gott att få upp för ens i onsdags när jag la upp lite bilder.

Sen igår han jag inte skriva för jag och Hanna gick upp klockan 5!!! För bussen från nyboda skulle gå halv sju (fast vi kom inte iväg förens sju) mot BJURSÅS! Jag åkte tsm maed Hanna och vi hade grymt kul!!! Eller i alla fall jag=P FAst jag frös nästan ihjäl, haha=P

Hanna hade en kamera med sig så så fort jag får bilderna av henne kommer dom upp på bloggen=D

Nu ska jag göra mig klar för skolan, bussen går tio över nio=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0