Handbollsdag=)

Idag så blev inget som planerat typ. För jag hann inte städa rummet klart innan pappa hämtade mig för att skjutsa mig till skogås där jag såg på kompislaget och Elitlaget, Elitlaget sög!!!! Sen kom jag hem typ kvart i fyra och halv fem åkte jag till nyboda för att spela match med C-laget, det gick väldigt bra=) Jag spelade non stop i en timme (om man inte räknar två min som jag blev utvisad) vilket jag är stolt över att jag klarade=D  Sen nu ikväll orkade jag inte plugga, haha=p
Nu ska jag sova, ska upp nio imorgon för att hinna plugga (och kanske städa) innan jag ska träffa Hanna vid tolv=)
God natt=D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vilket hår jag hade, det står ju att alla håll! ;)

2010-02-14 @ 12:18:37
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0