Hemma hos Jessica:-D

Igår så följde jag med Jessica hem till henne direkt efter skolan så att jag fick se deras nya hus- vilkte var jätte fint!! och va med henne vilket jag nästan aldrig hinner=(
Vi började plugga vilket inte gick så jätte bra (A) hihi men jag började i alla fall på labbraporten som ska in på onsdag=) Sen åt vi lite middag och efter det lekte vi lite med lillasystern Malin som va uttråkad. Vi, eller jag framförallt, gjorde sådana där ramsor med händerna men henne, haha kmr ihåg dom sen man va liten;)

Sen så kom MIke och hämtade mig vid sju och sjutsade mig till tränigen=) Det var en jätte rolig träning, tema träning vilket betyder att det bara va folk där som spleade på samma position=D Det var jätte kul i alla fall!
Hoppas att det är ok för dig Jessica att jag lägger pp den här bilden, säg till annars!

Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: Samma här! Vad tycker du om min blogg?

2010-02-24 @ 08:02:27
URL: http://missebonie.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0