Botkyrkaspelen=D


Idag har jag varit i Tumba med mina 01:or och spelat botkyrkaspelen=D Det var bara vi och Tumba i våran grupp så vi van hela cupen i vår åldersgrupp=DSå tjejerna var jätte glada när de fick en gulpokal;) jag är jätte stolt över tjejerna då alla gjorde minst ett mål och alla gjorde precis som de skulle!=D 

Sen på kvällen spelade jag match mot Lidingös 95, de är grymt bra! Jag spelade med kompisgänget och de har inte tränat på typ en månad så de spelade väldigt bra om man gämför med förutsättningarna;) Fast vi förlorade ändå med några bollar men jag har nog aldrig spelat så dåligt försvar i hela mitt liv=( Fast jag gjorde ett kontringsmål=P

Här är en bild på Vinnarna=D
Detta är vi efter att ha vunnit Botkyrkaspelen 2010

Aja, nu ska jag  kolla vidare på NCIS=) 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0