Nu har jag sett...



Och det var nog den mest hemskaste film jag sett!! Gud vad jag har gråtit nu efter jag sett den. Kan inte hjälpa det men jag blir så frustrerad när jag ser filmen då man får se hur judarna hade det på arbetslägrena. Att jag inte va där och gjorde något, det är det som gör mig frustrerad, jag vet ju att jag inte hade kunnat göra något om jag levat då, men ändå, jag skulle så gärna vilja göra något för alla som råkade ut för sådana här hemska saker! Att bara tänka på det gör mig gråtfärdig, vet att det låter messigt men jag kan inte hjälpa det. Filmen var jätte bra om man inte tänker på det hemska i den, alltså hur den var gjord och sånt men det är bara så hemskt att det är verklighet!
Någon mer som sett den? 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0