Tyresö Gymnasium

Idag va vi med skolan i Tyresö Gymnasium och lyssnade på olika pogram och kollade in skolan lite. Jag valde att lyssna på Idrott- Handbolls pogrammet. Grejen va att jag lärde mig ingenting. Vi gick runt och kollade skolan lite, de elever som visade oss runt gick sista året och hittade knappt=P Sen fick vi prata med Handbollstränaren, sen åt vi bullar och sen gick vi. Jag önskar att dom hade pratat lite om pogramet man måste gå, Sam- ekonomi och lite så. Men jag ska ändå inte gå där så det spelar inte så stor roll;)
Nu ska jag sova,
God natt=D

P.S Det kommer bilder från skolan när vi hade hemkunskap så fort jag fått dom av Josse=P  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0