Uppdatering

Jag har glömt bort att skriva de senast dagarna så här kommer en liten uppdatering;)

Torsdag:
Idag har avrit hen helt vanlig deg, först emd skola och sen direkt till träningen, träningen gick INTE alls bra=( Sen idag fick jag oxå kalelsen till Farsta gymnasiums try out på handbollslinjen, är redan nervös!

Onsdag:
Då hade vi skollagsmatcher mot Nytorp och broängsskolan (tumba). Det gick hyfsat bra faktist, ja menar, vi har knappt tränat en gång. När vi möte Tumba, eller Broängsskolan som de heter så möte vi i stort sett Tumbas Elit serie lag. För alla dom spelarna går i samma skola.
Innan matchen gick de runt och skröt om hur vi inte skulle ha någon chans då det hade ett elit lag, men tji fick dom för vi höll nästan på att vinna tills vi fick en utvinsning i slutet och på dom två minutrarna gjorde dom tre mål och då han vi aldrig ikapp=S Men vi ledde över dom ibörjan=)
Sen när vi möte Nytorp så möta jag Ems i mitt lag, alltså mitt riktiga lag eller vad man ska kalla det;), då förlorade vi med bara en boll=) Vi låg lika typ hela matchen och sen ledde som när det var tio sekunder kvar och de hade ett anfall. De råkade kasta bort biollen när det var fem sekunder kvar och vi höll precis på att kontra men vi han inte=( Det kunde blivit lika;) Fast vi har fortfarande chans att gå till final om vi slår skuru skolan om två veckor. 

Sorry att jag inte har några bilder från de här dagarna, ska försöka bättra mig men här får ni en bild på världens knasigaste hund! Garvar alltid när jag tänker på henne=D
 
Puss på dig Kobra

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0