JAG 16 ÅR!!!!:D:D


Haha det är den ända bilden jag har på mig vid 16 års ålder:p den togs igårkväll några minuter efter 24:00;)

Men detta är vad jag fått i present hittils:
- en digitalkamera
- ett presentkort på skärmflygning
- 800 kronor
- 2 mascaror
:D:D

Idag så har jag inte gjort nåt spec, det e ju första födelsedagen sen 2006 som firas hemma, brukar firas i partille;) Först på morgonen va det sjukgymnasten och helvete vad ont det gjorde! Sen gick jag runt och strosade bland affärer på söder medan mamma va på möte, sen handlade vi glatiatorskor till mig och nu e vi hemma och ska fika lite.D

Sen ikväll så ska vi käka middag på Mosaik steak house:D

Bye, bye:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis grattis! :)



Var gärna med:



http://fotograbben.se/2010/july/nu-lottar-jag-ut.html#comment

2010-07-05 @ 20:03:47
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0