Betyg:)

Hej alla glada!
Nu börjar äntligen sommarlovet!!!!!!XD

Idag va det som sagt skolavslutning och sen är det bal:d

har precis varit iväg och sminkat mig på body shop och snart ska vi åka till Bromma till min låtsas mormor som ska fixa håret:D Bilder kommer sen:)

Mina betyg:
Bild: VG

Engelska: VG

Hemkunskap: VG

Matte: VG

Spanska: VG

Biologi: VG

Kemi: VG

Geografi: VG

Religionkunskap: VG

Svenska: VG

Tekinik: VG

Slöjd: MVG

Samhällskunskap: MVG

Fysik: MVG

Musik: MVG

Idrott: MVG

Historia: MVG

Allt detta ger mig 4500 kronor då jag får 500 för varje MVG och 100 för varje VG:D Och jag klarade mig utan ett G, fast det var nära i matte:s Aja nu hinner jag inte skriva mer, gör det imorgon:)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0