Bilder från niornas dag

Idag hade vi som sagt niornas dag och det va skiiit kul:D Asså vi fick springa runt och göra massa grenar och jag gjorde penna i flaska och hoppa säck:D
Vi va soim sagt frjortisar och det blev ganska många bilder men laddar bara upp ett par för jag orkar inte;)



Efter alby åkte jag och hanna hem till mig , jag tvättade mig och bytta kläder sen åkte vi hem till henne och hämtade badkläder och sen åkte vi till alby, chroistoffer och antonio skulle komma dit men christoffers moppe funkade inte så de kom inte och de blev inget badande för mig och hanna;)

Gigantisk skalbagge lr nåt!!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0