Annas Cup

Det är anledningen till att jag inte har uppdaterat på hela helgen då jag varit upptagen varje sekund när jag varit vaken för jag både spelade och dömde.

Annas Cup är våran egna cup och i A- flick är det en inbjudningsturnering vilket betyder att bara de lag som blir tillfrågade får anmäla sig och de är bara de bästa som blir tillfrågade. Så i helgen hár jag mött några av Sveriges bästa lag=) Fast vi hade ganska många va våra Elitspelare borta men jag tycker vi spelade jätte bra och lyckades vinna B- finallen!! Det betyder att vi kom bland de fem bästa i Cupen=D van gjorde Möndal från göteborg med uddamålet mot Spårvägen, det va en jätte spänande match! Spårvägen ledde med ganska mkt men Möndal lyckades komma ikapp och när det var tio sikunder kvar ledde möndal med en och spårvägen hade bollen. De fick ett jätte lägge att göra mål från vänsterkanten men "sveriges bästa vänstersexa" som hon själv kallar sig misade. Jag tycker det va jätte bra att Möndal van!=P 

Sen dömde jag väldigt mycket också, totalt 11 matcher på miniplan vilket gav mig 760 kr!!! Lättförtjänta pengar=D=D Fast på köpet fick jag en utskällning av en ledare som bara är något år äldre än mig för hon tyckte jag gjorde ett felaktigt domslut men det gjorde jag inte=P!

Nu ska jag gå till bussen snart, ha en bra dag!=D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0