Handbollshelg

Igår han/orkade jag inte skriva då jag coachade hela dagen och kom hem typ vid fyra. Sen så hade jag ont i huvudet hela kvällen,

Jag har precis kommit hem från nyboda där jag varit hela dagen från halv tio i morse, jag har dömt och lyckats tjäna ihop 725 kronor=D Jag dömde mina första matcher på storplan vilket va väldigt kul=)
Nu ska jag duscha, vila, äta och sen åka iväg på match=)
Skriver om hur matchen gick när jag kmr hem, bye=)

uppdate: det här inlägget skrev jag runt fyra men min dator fuckade sig så det publicerades tydligen aldrig=S

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0