Ni kan inta gissa vad jag gjort idag....

Jag har ridit!!! Jag lånade en häst och följde med min kusin när hon red ut. Och jag har typ inte ridit på minst fem år! Men det va skit kul!=D Jag lyckades till o med galoppera en bit=D!! Jag va lite nervös men hästen va så snäll så inget hände=P Jag kmr ha träningsverk imorgon!!=P

Innan det så va jag, mamma, lillesyrran och kusinen i hovfjället och åkte skidor (precis som vi gjorde igår). Det var perfekt snö, inte alls för mkt lös snö som det var igår, då va det som att alla backar va pukelpistar men idag va det jätte bra förutom att det blåste små spik! Det va inte skönt;) Sen har jag provat på att åka lite längd oxå, det va två år sen jag gjorde det sist=) Bilder från sportlovet kommer när jag kommer hem då jag inte kan ladda upp dom 

Kommentarer
Postat av: Moa Walle'

Hahahhaa :D

2010-03-02 @ 09:37:59
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad kul att du har ridit ;)

Allt bra ?

2010-03-02 @ 17:14:23
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0