Älskar solen!

Idag cyklade jag hem från skolan direkt och satte mig och solade i en och en halv timme samtidigt som jag pluggade so, fick reda på att jag ska ha ett prov för att kunna höja mig till MVG på fredag och fick det idag... Men det klarar jag nog haha;) Sen har jag ju svenska till på torsdag fast alla andra ska göra talet nästa vecka så jag kanske väntar med det jag oxå, får se. Men i alla fall sen vid fem möte jag Hanna L i Alby och så sprang vi och körde lite styrka:D Kom hem klockan sex och då hade jag brottom för kvart över åkte jag och mamma till farsta där jag skulle köpa ny skolväska då min gick sönder precis. Det blev två par skor ocksåXD


Ett par tyg lacoste och ett bar ballerina Puma fick jag:D

My new bag fast jag köpte en svart:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0