Chilldag

Idag har jag i stort sett inte gjort något, i skolan satt jag hela dan, lr efter lunch gick jag till gymmet, men i alla fall hela tiden jag va i skolan  så satt jag på scenen och jag fick rand!!:D:D
Sen drog jag som sagt till gymmet som inte va så chill och sen nu på kvällen tog jag en promenad med min plast syrra på en timme:D Det va väldigt skönt.

Sen idag har jag varit på återbesök på vårdcentralen och har fått besked att jag är allergisk mot all sorts gräs och björk vilket kan vara anledningen till mina hjärt problem..... Vet inte än hur de ska gå vidare med detta men de skulle höra av sig på fredag:)

Vi gick vid barnsjön och runt den och precis vid amerikanska fotbollsmålen typ hittade vi en minicykel;) Det är min syrra som cyklar haha:P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0