Hämskt!

Sitter och ser på vakna med the voice, och för en stund sen så pratade de om olika saker som stod i tidningarna, och där stod det att det va en pojke på två år i indonesien tror jag, som va HELT beroende av ciggareter, han rökte 40 CIGARETTER OM DAN!!!!! Hörde inte allt men det va typ det jag hörde. Jag tycker det är helt sjukt att föreldrarna har satt den lilla pojken i den sitsen!!!

Nu måste jag göra mig i ordning till skolan.

Länkar sen när jag lyckas ta reda på vilken tidning det va;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemskt stavas med e pucko ;)

2010-05-28 @ 08:54:34

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0