Last song

Jag och syrran va som sagt på bio och såg Last song, jag ville inte se den till en början men jag är glad att jag gjorde det! Den va skiiiita bra;p!! Sorglig va den oxå, grät hela tiden sista halvtimmen eller nåpt sånt.

Vi va helt ensamma vilket va ganska kul, vi bytte lite platser och sånt och behövde ju inte va tysta hela tiden (A)



Idag börjar träningarna igen efter fyra veckors uppehåll, eller vi har ju tränat själva de senaste två veckorna och jag ser faktist fram emot att träffa hela laget igen, inte att träna igentligen men att träna med laget för det är det lagsport handlar om!:D Idag tränar vi inne, imorgon ute, torsdag ute och på fredag och åker vi till hallsberg och spelar järvnvägen cup:D:D:D  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0