Tisdag 25 maj

Idag började skoldagen med fyra timmars bugg, sen så va det hemkunskap och sen nationella i spanska, fast jag va tvungen att hoppa över spanskan pga läkarbesök (som jag är så irriterad på så det vill jag inte ens prata om!!!) så jag får hoppa över sovmorgonen på tor och göra nationella då.

Träningen idag gick inte så bra, kroppen orkade inte och jag fick ont ibenhinnorna och andningssvårigheter:( Styrkan gick bra men inte intevallerna! Vi sprang två km intevaller med 2,5 min vila mellan varje gånger fyra så sammanlagt blev det åtta km;) 

Ledig imorgon pga operation dagsver så jag ska städa vardagsrummet, köket och hallen för 200 kr som jag ska ge bort åt flickor i något land som jag inte kommer ihåg va det heter:) Skriver mer imorgon 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0