Top tre!

Idag har jag varit så stolt över mina tjejer:D! De blev trea i cupen av 55 tjejlag:D!!! Så bra som dom spelade så hade vi till och med kunnat vinna finalen om vi hade bytt grupp med skogås som spelade finalen;) Men spelar ingen roll för jag är jätte stolt över dom!
Jag har varit i hallen idag från klockan 8 imorse till klockan halv 8 på kvällen då jag imorse fick coacha lejonen mellan åtta- halv ett och sen pantrarna (de som kom trea) mellan kvart över ett- halv åtta:) Så nu är jag ganska trött haha:P
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha tack så mycket! :)

2010-05-09 @ 22:40:57
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0