5 timmar och 30 minuter

Idag har jag varit fysiskt aktiv (ojj vad fit det där lät da haha) i 5 timmar o 30 minnuter! Snacka om att jag är trött nu:p

Först hade juag idrott, fotboll 2 timmar. Sen så gymmade jag- 1 timme och sen träning inne i 2 och 1/2 timme!:D jag älskar ju att idrotta så dan har varit väldigt kul och chill på ett sett xD (Hanna där kom en sån där gubbe igen haha)

Nu är det bara bums i säng, har sovmorgon men vill vara utvilad för första gången på ever;D Om jag hinner så ska jag försöka snabbstäda mitt rum så att Eva och Ellinor (moster och kusin) kan bo där i helgen:D

Ses!



Bild från Hannas tjejmiddag:D

Kommentarer
Postat av: Armansophie

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-29 @ 09:41:46
URL: http://armansophie.blogimagine.com

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0