Har fått röntgen svaren igår...

Och jag är ganska nöjd:D Det är så att jag har ingen stressfaktur!! :D:D Utan istället så har jag bara fått en smäll där i agusti på cupen vi va på så att skelettet svullnat upp och det kommer vara svullet mellan 4-6 månader till! Det e jobbig, asså jag e glad att jag inte hade stressfaktur men att veta att jag kommer ha ont i 6 månader till utan att det går att göra nåt är inte kul....
Sen så visade det sig att jag har har en typ av benhineinflamation som blivit av att jag har för låg hålfot, men detta ska återgärdas via stretching och en speciell sula kan man säga;) MEN JAG FÅR KÖRA PÅ SOM VANLIGT VILKET ÄR UNDERBART!!!!! xD<3

Igår så åkte jag till skolan efter läkaren, och efter skolan så skulle jag gymma i skolans gym:D Grejen va bara den att första 30 min så va det några killar där oxå, men sen stack dom o då va jag där själv, kul....! :p

Nu måste jag skynda mig att göra mig ordning till the school, vi ses!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0