Nacka Forum

Idag försov jag mig, vaknade 7 och skulle va i Nyboda 7.30 men jag hann:p Sammandraget spelades i Nacka och det gick superdupermega bra:D Asså tjejrna har blivit så himla bra!!! Är SÅÅÅ stolt!:D

Sen gick jag med Hanna till Nacka Forum där vi shoppade, jag shoppade två koftor, strumpbyxor, en present till kulting och en BH på New Yorker och smink och present till Veronika på HM, grejen va att det jag skulle köpa va en vit långärmad och det glömde jag så får väl ixa det imorgon fast har inga pengar kvar....:/ Men dagen har varit väldigt lyckad iaf:D!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kulting blir nyfiken.. :( love u <3

2010-11-21 @ 20:58:55
URL: http://jessicahulting.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0