No game

Idag så gick jag upp halv sju imorse för mamma skulle hämta mig tjugo över 7 för att skjutsa mig till Farsta där jag skulle spela nivå 1 mot GT söder. Sen så kommer vi dit 07.45 för att få höra att hallen inte öppnar förens 08.30!!! Fatta att dom öppnar 08.30 när matchen börjar 09.00, det tyckte jag va fett dåligt! Men som tur är öppnar de tidigare, runt tio över 8 ist, vi börjar bytra om o så och när vi kommer ut på planen är det stora vattenpölar på 2 ställen, det har droppat in från taket... så det blev ingen match:(

Men då va det bara att åka hem o sen åka iväg med mina 01:or och det gick sådär;)

Ikväll blire globen!:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0