Stämbandsoperation

Idag har jag varit på sjukhuset o fixat stämbanden så jag har ont nu:( Men det va bra att få det gjort:D Ska försöka förklara vad dom gör. Jag är vaken HELA tiden, men först så kollar dom mina stämband genom att gå ner med en kamera, sen så får jag massa bedövning, en bedövning gör så jävla ont! Asså det va nära tårarna när dom sprutade ner den haha:p sen så går dom ner med kameran och en jätte lång spruta och sprutar in en tuppkam på mitt förlamade stämband (det vänstra) för att göra det tjockare så att stämbanden går ihop lite mer när jag pratar;) Sen så är det bara att vänta i 20 minuter för att göra en efterkoll med kameran igen. Det läskiga är att jag va typ stum dom första 2 minutrarna för att stämbanden reagerar så.

Fast det va skit bra för allt gick som det skulle:D Vilket va skönt!

Resten av dan va jag hemma, fick så ont i halsen och har fortfarande!:( Jag o mamma drog en snabbis till farst centrum sen hem o plugga lite o chilla:D Jag kan fortfarande inte prata ordentligt, men det blir bättre o bättre. Jag åkte från sjukhuset vid typ 11.30 (kom dit 9.30) och det va vid 14.00 som jag kunde börja prata utan att vart annat ord försvann haha:p
Ikväll har jag även varit på 01 träning, va ju tvungen att gå, kan ju liksom prata o den andra tränaren va på kurs men det gick förvånartsvärt bra, det va bara att förklara vad jag gjort idag o så sa jag att dom skulle komma till ringen varje gång jag blåste i pippan och dom hade en riktig respekt mot att jag inte kan höja rösten, Tack Tjejer!!

Ska gå o lägga mig hyfsat tidigt för att kolla ifall jag inte har ont i halsen imorgon:)
riktigt gammal bild!!! 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0