Stockholms handbollsförbund del 2

Haha fett random rubrik:p Men han ju inte skriva igår vilket gör att detta inlägg får bli längre:P Igår så gjorde jag inget på hela dan förutom sista typ 90 minutrarna då jag fick typ 60 papper som skulle kopieras till tio kopior så det blev typ 600 papper som sen skulle sorteras i tio olika högar så att det låg i samma ordning som dom i pärmen som jag fått från början, det va jobbigt! xD
Fast nu håller jag på med något ännu jobbigare! Jag sitter o skriver in typ nästan hundra människor i datan, asså dom har lämnat in en anmälan till kurser så får jag sitta o skriva in alla deras uppgifter som adress, personnummer, telefonnummer, E-post adress mm... NOT FUNNY!:P Får gå vid fyra idag så tror jag hinner hem mellan träningen, skönt!:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0