USM!!!!!!!

Tagga, tagga, tagga!!!!!! N är det äntligen SM!!!!!!:D:D:D:D:D Vi ska samlas hos vanessa kvart i elva för gemensam lunch idag för att sen åka tsm till hallen som ligger i bollstanäs:) Eftersom det är så kort dit så sover vi hemma;) 
Idag möter vi Sndsvall först och sen bollstanäs:) ´

Vårat SM lag är jätte, jätte bra! så jag är inte orolig för helgen. Men det kommer bli en kamp mellan oss och spårvägen om vilka som vinner grppen, eller det e vad jag tror iaf- har ju aldriog sett sundsval eller gnesta spelat men det låter som lag vi borde ta hahaha:p

Hittade precis vad AOH (alltomhandboll.se) som har hand om USM har lottat:

"Grupp 8
Tyresö och Spårvägen borde klara detta om man ställer upp med sina bästa tjejer. Bollstanäs, Gnesta och Sundsvall får spela steg 2.
Tyresö och Spårvägen direkt till steg 3"

Bra va!?



GILLAR NU MIN BILD:p?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Taaack (x2) Emelie !! Haha ska du hoppa då eller? ;)

2010-10-09 @ 10:12:33
URL: http://hhannaz.blogg,se
Postat av: Moa Walle'

SV: nope. en kompis ville göra en till mig

2010-10-09 @ 11:30:10
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0