Föräldrarmöte

Idag så drog jag direkt efter skolan (eller fick gå nästan en timme tidigare) till JOrdbr för att besöka min sjukgymnast, men jag hade tagit fel på dag och ska alltså dit imorgon:/ så det gjorde mig väldigt. väldigt irriterad! Att sitta och åka dit, sen vänta 30 min för att sen få reda på att man inte ska vara där...

Men, men, mamma kom o hämtade mig och så skjutsade hon mig till min träning som gick väldigt, väldigt bra:D Mitt försvarsarbete blir bara bättre och bättre (Y), mina skott sitter i kryssen och mina satsningar blir snabbare och spänstigare för varje träning vilket är superdupermega bra och gör mig väldigt positiv och glad xD 

Sen efter träning hade jag 30 min att duscha, äta och ta mig till en annan hall där jag skulle ha föräldrarmöte för mina 01:or. Jag hade skrivit upp att det va nästa tisdag men kom på på träningen att det va idag så det blev stress det med:/ Men jag hann iaf och har precis kommit hem:) 

Natti<3


Här är en rolig bild som jag bjuder på så att ni oxå kan bli lika glada som jag!!!!  

Kommentarer
Postat av: moapoalingonkoa

Hahahd en har ju jag tagit juuuuuu

2010-09-15 @ 16:35:11
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Hanna

SVAR: Taaack Emelie, även fast vi båda två vet att det inte stämmer, utan det är ju du som är det! ;) <3333

2010-09-15 @ 16:37:28
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0