Onsdag den första september

Idag är det oficiellt slut på sommaren och nu kommer kyla, blåst och snö! INTE KUL!!!!

Men idag har jag ju som sagt varit i skolan, fick sluta tidigare:D Drog då till farsta, va där vid tre, gick runt o kolla, sen kom mamma o syrran vid fyra, vi handlade en ny regn jacka:D se bild;)
FOUR D W RAIN JKT S10 BLACK

Sen träning som giuck helt ok:D:D

Nu håller jag på att slå ett rekord, att göra mig klar för sägen på en kvart så det e ju bara öka takten NU!!! Har bara 4½ minuter på mig!!!!

Kanske hinner blogga imorgon innan skolan, annars får det bli ett sms;)
ciao xD

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0