Segern e vår, segern e vår, vi har vunnit SEGERN E VÅR!!!!!

Haha men det här e faktist sant, vi van KOrtedala cup!! xD

Fast grejen e att jag va inte emd i det vinnande laget:( För det va lag 1 som van o jag spelade i lag 2 o vi kom bara till semi tyvärr där vi förlorade med en lr två bollar:/ Men, men det va ju bara en liten skitcup men nt så spec bra lag haha:p ja menar, lag ett van alla sina matcher med typ mer än tio bollar haha;) Asså vi åkte bara dit för att öva lite innför sm:D

men annars tkr jag inte cupen va spec bra, vi betalar typ 2000 spänn, o va får vi för det, åka komunalt grattis och så mat, fast INTE lunch! Det va dåligt! på lördagen fick vi ett löitet lunchpaket som bestod av en pirog (bra mat att spela på???), 2 frukter och en mer-festis:P

Nu ska jag packa upp träningsväskan:D Hade min första riktiga handbollsträning i skolan idag, det va jobbigt men nice!:D:D:D

Naightie (stavning:P?) 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0