Som sagt så blev det ju inte att åka till ...

img_0765 (MMS)

Som sagt så blev det ju inte att åka till kussen idag utan Farsta ist;) det va ju typ familjedag med uppträdande men för vår familj blev det bara shopping:p detta e va jag fick med mig: 2 par Jeans- JC Mössa, halsduk o halsduk- Åhléns Jacka- intersport Har bilder på allt men har nt hunnit lägga upp dom för ikväll så va det jag som stod för middagen och sen va det att se på filmen Klara som inte va så jätte bra;) och nu ska jag sova för har match imorgon:D men här e en bild, jag har på mig den nya jackan och en av de nya halsdukarna;)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0