Sovmorgon

Idag har jag haft sovmorgon:D Börjar kvart över tolv så bussen går hemmifrån kvart över elva så jag hinner inte blogga så länge nu;) 
Men jag gick iaf upp klockan 9 och gjorde mig i ordning och sen har jag packat inför hajken och ikväll måste jag börja packa inför cupen i helgen eftersom jag e borta i skogarna fram till fredag så blir det lite jobbigt att hinna packa allt innan fyra på fredag:p

men nu måste jag sätta på mig skorna och gå till bussen, igentligen tar det två minuter max att gå till hållplatsen men jag tänkte att jag skulle göra en macka lr nåt att äta till lunch:D


Bilderna är från när jag va på Hannas land i sommras:D:D 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Gullunge! Taack :) <33

2010-09-01 @ 19:22:41
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0