HAPPY!

Idag gick träningen as bra!:D Och det gjorde den i måndags oxå! Fatta NICE!!!!:D:D:D:D Synd bara att det är slutet på sesongen...:/

Idag på träningen så värmde vi upp med doppboll, mitt lag förlorade stort, snyft:(! Sen så körde vi singelkontringar och jag sköt bara uppe och nästan allt satt!:D Sen körde vi styrka= jobbigt! Sen så blev det indeviduell teknik, alltid lika bra ! sist jorden runt med skott o jag vann första omgången och kom 2:a andra omgången, e man bästa eller e man bäst???:P
Nu ska jag sova, natti<3

Bilderna är från alby idag, fottade massor även när hanna red men tyvärr så får jag bara tag på de bilder som hanna lagt upp på sin blogg som ni hittar här



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0