Grattis Micke!

Shoo folket:D
Vill börja med att säga grattis till min sysling Micke som fyller 25 idag:D!

Träningen idag gick inte perfekt men den gick bra:D Sprang 8 på 45 min och kom in drygt 2 min före 2:an, men enligt min tränare så skulle jag kunnat komma in på 42 o mitt mål va 40 så det va ju synd!:( Jag hade tydligen (enligt min tränare) haft grym tid å 5:an men sen sprang jag typ in i väggen och 3:an gick jätte långsamt:( Men det kan inte alltid gå bra tyvärr. Fysen va grymt jobbigt o vi får se om jag kommer upp ur sängen imorgon... haha:p Imorgon blire fotbollsgolf med laget! Fett kul!:D
Godnatt!:D 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0