Match mot skånela

Idag va det match mot skånela och vi van med några bollar, skönt!:D För mig gick det verkligen inte bra... Eller asså jag spelade inte minus med mig sj så igentligen gick det helt ok men inte så bra som det brukar gå... Fick en boll på käken på matchen så det strålade upp i huvudet på mig. Först va jag på väg att lägga mig ner pga smärtan men sen så såg jag att bollen studsade ut till Skånela o då va jag ju tvunden att försvara;) Sen ropade tränarn o kollade om jag va ok och jag stod ju liksom upp så jag sa ja;) Sen dunkade huvudet hela matchen och det gör fortfarande ont...:(
Tyvärr orkar jag inte lägga in någon bild...

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0