Rolig dag....NOT!

Idag väntade jag på bussen i 40 min! Sen drog jag hem och så skjutsade mamma mig till gullmars o där ifrån tog jag tvären;) Kom en timme sent till skolan men det va bara läraren o en till där, vi hade spec idrott o va på gymmet;) Jag va den enda hambollaren som va där men sen kom det några inebandyare och sen så blev vår engelska lärare sjuk så vi hade eget arbete med en grej som skulle in vid 17.00 idag o hela klassen sammarbetade:D

Sen efter skolan hämtade mamma mig vid gullmars och så drog vi till röntgen o röntgade mitt ben för stressfaktur och nu är det träning som gäller!:D
STRESS!!!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0